joi, 5 ianuarie 2012

Spune NU la cel.ro

Spune NU la cel.ro
 

Pentru cei care au nevoie de o parere apropo de firma CEL.RO am creat acest blog, nu de alta dar sper ca viitor numarul clientilor nemultumiti de aceasta firma sa creasca, astfel inca firma CEL.RO sa schimba strategia lor fata de clienti, iar un exemplu concludent este firma DELL, care a abordat straregia  de a cere un feedback clientilor si au descoperit faptul ca parerea clientilor chiar conteaza, nu de alta, dar la CEL.RO nu exista asa ceva, citez dialogul cu un angajat de la service-ul lor: 
- De ce  mai cumpara lumea produce de la voi daca nu le testati? - intrebarea mea
- Ca sunt prosti. - raspunsul unui angajat de la service-ul cel.ro

Aventura mea cu cel.ro a ajuns la punctul culminant cand am cumparat in data de 06.12.2011 un monitor led LG cu tuner TV la reducere,  iar cand l-am ridicat le-am cerut angajatilor de acolo sa mi-l probeze, si mi-au spus sec ca nu poate sa faca asta, ca nu au ce sa testeze la el, iar eu de buna credinta (prost dupa ei) l-am cumparat.

Dupa ce l-am instalat am observat ca acel monitor nu este compatibil cu placea mea video pe portul HDMI, plus ca posturile de la tunerul TV nu mergeau toate bine si am luat decizia sa il returnez si de aici lucrurile incep sa fie mai nasoale.
Ajung la service-ul cel.ro a doua zi dupa ce am cumparat , care apropo are program de gravide: 11 AM - 16 PM, in fata mea era un alt client foarte nemultumit care cumparase un calculator (care era ultimul evident in stoc) si care se stricase, evident ca nu mai aveau ceva asemanator si ca o sa ii dea banii dar nu pe loc (chiar daca el a platit cash) ca era pe firma si numai prin transfer bancar, clientul fiind foare nemultim de acest lucru si a plecat pur si simplu. Am urmat eu la rand, m-a intrebat de ce vreau sa il returnez, i-am spus motivele si a spus ca vrea sa se uite la el inainte, i-am spus ok si a inceput sa il desfaca si de aici devine interesant de stiut, mi-a spus ca ambalajul este rupt, i-am spus ca asa era, deoarece colegii lui nu l-au probat cand l-am cumparat, si dupa aceea imi spune ca monitorul este zgariat, si i-am spus ca nu l-am zgariat si ca o sa mi se opreasca o taxa pe acest lucru in valoare de 60 de RON, asa ca mare grija, PROBATI PRODUSUL INAINTE SA CUMPARATI DE LA CEL.RO.

Am acceptat aceasta taxa, oricum sa zicem ca ar fi taxa prostiei mele ca nu am probat produsul inainte. Si a ramas ca o sa imi dea banii in termen de 30 de zile ca asa este legea intr-un cont specificat de mine, iar baiatul de la service spune ca in 14 zile o sa intre banii.

In data de 03.01.2012 am sunat la cel.ro ro sa aflu cand o sa primesc banii, deoarece termenu expira pe 06.01.2012, pana la urma am dat de doamna/domnisoara al carui nume este Cristina Cumpanasu, care imi spune ca trebuie sa astept pana in data de 06.01.2011 si dupa ce insiste ca vreau sa stiu sigur daca o sa primesc banii, imi spune pe un ton rastit ca daca nu imi dau banii, atunci nu am ce sa le fac, dacat sa ii dau in judecata, ca oricum la ANPC (OPC) nu pot sa ma duc ca am facut factura pe persona juridica.

In prezent, adica azi 05.01.2012, nu am primit banii de la cel.ro si nu stiu sigur daca o sa ii mai primesc si de aceea m-am decis sa fac acest blog.

Astept pareri si comentarii apropo de acesta firma numita cel.ro

Multumesc.


Disclaimer: Autorul acestui blog foloseste aceasta pagina de internet pentru a-si exprima propriile opinii si nu pentru a face rau unei organizatii. Citind acest blog intelegeti si acceptati ca autorul lui nu-si asuma raspunderea pentru continutul sau sau pentru comentariile postate.



16 comentarii:

  1. Interesant e ca ai preferat sa cheltui bani publicand asta prin Adwords. Nu iti fa probleme, ca nu am dat click pe reclama, am preluat doar link-ul, stiam ca te taxeaza daca ii dau click.

    In fine, oameni nemultumiti sunt oriunde asta e clar. Desi nu am cumparat de la CEL pt ca nu m-au atras preturile in mod normal ori trebuia sa iti testeze aparatul ori sa ti-l primeasca inapoi daca nu era conform dorintelor tale.
    Desi nu am avut timp de cautat, am gasit un link: http://www.ziare.com/articole/produse+returnate care poate te ajuta sa cauti mai departe legea care poate s-a dat. Pt produsele comandate pe internet stiu ca exista, teoretic daca produsul tau nu a fost testat cam aceeasi regula ar trebui sa se aplice si aici !

    Mult spor in rezolvarea problemei si sper sa nu mai ai pe viitor astfel de surprize neplacute:)

    Teodor

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa vad ca isi face cineva timp si incearca sa schimbe ceva. Si eu am avut parte de acelasi tratament din partea lor si asa va ramane pe veci - clientul nostru - prostul nostru, daca nu se vor lua masuri. Eu nu am avut timp sa ma ocup de acest lucru si acum regret. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu exista in baza de date nici un client cu monitor led LG cu tuner TV caruia sa trebuiasca sa i se restituie vre-o suma de bani.

    cu ce numar de factura ati achizitionat produsul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te rog consulta un dictionar al limbii romane sa inveti scrierea corecta in limba materna(limba materna inseamna limba pe care o utilizezi in scris si citit in tara in care te.ai nascut. Vre-o..:))))))) se scrie corect vreo

      Ștergere
  4. Am prmit un raspuns de la cineva de la cel.ro cum ca plata s-a facut astazi, sper sa intre banii pana luni.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietene, imi pare rau pentru tine, dar din pacate asa se intampla cand clientii aleagra dupa pretul cel mai mic din piata, fara sa faca inainte de cumparare o minima documentare vizavi de reputatia magazinului si fara sa se gandeasca si la problemele de garantie care pot aparea dupa ce au dat banul. Daca dadeai un simplu search pe Google, te lamureai in primele 10 secunde cine e cel.ro.
    Bine ca s-a rezolvat. Data viitoare fii mai atent cui ii dai banii munciti de tine! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am comandat de la ei un produs care nu corespunde specificatiilor, le-am scris, mi s-a raspuns ca pot returna produsul si primesc banii inapoi insa mai bine il pastrez ca din cate am citit trimit ff greu banii..asa macar il pot folosi :))
    nu mai zic ca am vrut sa iau un tel mobil si m-au sunat sa-mi zica ca e codat si nu il pot decoda :))) oare ce fel de produse vand? cred ca vorba vine ca sunt noi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel.ro...am aproximativ 1 an de cand tot merg cu laptopul in service fara ca ei sa imi rezolve problema! Cu banii cheltuiti pe drumuri mi-as fi cumparat inca unul mai bun decat cel achizionat!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aceeasi problema ca cea expusa mai sus , si cu aceeasi "doamna" Cristina Cumpanasu. Am cumparat de la cel.ro un calculator care s-a stricat dupa cateva saptamani, l-am dus in service la reparat , l-am ridicat din service si cand am ajuns cu el acasa....stupoare, in loc de sistemul intreg mi-au returnat doar carcasa. A trebuit sa mai fac un drum inapoi pe cheltuiala mea, am cazut de acord sa mi se returneze banii pe sistem. Banii ii astept inca, desi trebuiau , dupa intelegerea avuta cu Cumpanasu Cristina, sa fi fost virati de acum cateva zile. Nu mai pun la socoteala si aroganta acestei manager de magazin. Concluzia : oameni buni decat sa cumparati de la cel.ro chinezarii ieftine care se strica in cateva saptamani, sa nu mai reusiti sa va recuperati banii pe ele, sa mai dati si peste angajati aroganti si incompetenti....mai bine va orientati catre magazine cu o buna reputatie, si cu feedback-uri pozitive !

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am cumparat un laptop pentru un prieten care s-a stricat la cateva zile de la cumparare. M-au trimis de colo colo iar pana nu i-am amenintat cu instanta nu s-a rezolvat nimic. Il cumparasem pe persoana fizica

    RăspundețiȘtergere
  10. Feriti-va de cel.ro
    Aceeasi cucoana Cristina Cumpanasu imi spune ca ea s-a hotarat sa nu-mi mai raspunda la email-uri. Fara explicatii, nimic, desi produsul este in garantie.

    RăspundețiȘtergere
  11. - Comanda facuta online pe data de 7 august 2014 pentru un televizor Led 39 samsung ue39f5000 full hd , pret 1799 RON.
    - Livrarea a fost facuta tot pe 7 august 2014 dupa ora 8.30pm, adica dupa ora anuntata de ei intre 5-8pm cand nu eram la adresa de livrare. NU am semnat de primire pentru ca nu eram la locatie si nu am putut verifica daca produsul este cel comandat si functional.
    - Am incercat sa instalez televizorul pe 8 august 2014 dimineata, televizorul era aparent intact fara nicio urma de lovitura, fapt ulterior confirmat si in formularul de retur al cel.ro, dupa mult scandal cu ei, au acceptat sa scrie ca arata intact. Insa la pornire, televizorul nu avea displayul functional (am pus o poza pe https://www.facebook.com/photo.php?fbid=867863389898377&set=gm.665223826902625&type=1&theater )
    - Am notificat in scris, prin cerere online de retur firma, in aceeasi zi pe 8 august, fapt confirmat pe email.
    - Am fost informat ca pot sa aduc returul la sediu luni 11 august 2014
    - Am adus produsul la sediul cel.ro (SC Corsarul Srl) in data de marti 12 august 2014 si dupa lungi discutii, reprezentantul firmei de la service a acceptat sa il primeasca, cu mentiunea pe formular ca televizorul nu are urme de lovituri si ca displayul este nefunctional. Am fost instiintat ca televizorul urmeaza sa fie evaluat de un service autorizat si voi fi informat asupra deciziei firmei, desi normal era sa imi fie returnati fie banii fie un produs nou si functional pentru care am platit integral cu cardul personal.
    - vineri seara, pe data de 15 august 2014 am fost informat pe email ca televizorul si-a pierdut garantia fiind evaluat ca prezinta defectiuni cauzate de lovituri mecanice, desi acestea nu erau vizibile, si ca pozitia firmei este ferma, anume ca acest defect este imputat exclusiv clientului care are doua variante: reparatia la un cost de 2044 RON (pentru un televizor care nou a costat 1799 RON!!!!) sau sa il ridic stricat de la sediul firmei cand voi fi anuntat, ulterior.
    - luni 25 si marti 26 august, nu am primit niciun raspuns telefonic si nici in scris de la firma SC Corsar Online SRL in ciuda demersurilor facute prin telefon, email si personal la sediul lor, de a discuta cu o persoana abilitata. doar in urma insistentelor la sediul lor, am primit pe email !?! un raspuns ca pozitia firmei ramane aceeasi, produsul este deteriorat de end-user si ca il pot repara la pretul promotional de +2000 ron!

    A fost imposibil de a primi datele de contact altele decat adrese de email de la orice persoana din conducerea firmei pentru a stabili o intrevedere.

    Acum am facut deja reclamatie la OPC si am contactat o firma de avocatura pentru a merge in instanta si a deschide dosar penal de inselaciune.

    RăspundețiȘtergere
  12. Idiotilor , nu CEL.RO fabrica produsele , CEL.RO achizitioneaza produsele de la furnizorii din Romania . CEL.RO , opreste un lot de 50 de bucati dintr-un produs la furnizor , daca ultimul produs din stocul cel.ro este vandut , iar furnizorul nu mai are stoc disponibil pentru o perioada de N-zile , voi sunteti niste idioti daca voi credeti ca CEL.ro este de vina ca numai exista stocuri in Romania ;) .

    RăspundețiȘtergere
  13. De 5 luni stau si nu mi-au returnat nimic. am cumparat monitor de la ei nu a fost pe stoc .. bani inapoi oha.

    RăspundețiȘtergere
  14. Fortat de situatie, revin la CEL.ro si acestia imi propun, ca un serviciu acordat "avand in vedere ca telefonul este achizitionat de mai putin de 6 luni" sa faca o contra expertiza. Astept sa vina telefonul de la Baia Mare si il trimit la CEL.ro. Coletul identic pregatit : telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Primesc raspuns dupa alte 5 zile :"Produsul nu este destinat pentru utilizare in U.E. si nu se repara in garantie la ESD. Necesita inlocuirea display-ului si a kit-ului de montaj - Cost: 1162.1 lei"
    Daca doriti repararea acestuia constra cost va rugam sa ne comunicati cat mai curand."
    Revin cu reply si le readuc aminte ca au in colet si in mail atasata foaia de la ESD-ROM care afirma acest aspect :ca telefonul nu este destinat utilizari in U.E. si de aceea nu beneficiaza de garantie europeana de la Samsung Romania.
    Trecusera 22 de zile de cand predasem telefonul pentru a remedia problema si ajunsesem de unde am plecat.
    Revin cu telefon la Samsung Romania. Operatorul imi confirma ca "daca telefonul ar fi avut garantie europeana interventia s-ar fi facut in cadrul garantiei, interventia constand in schimbarea telefonului sau a display-ului". Sun si la ESD-ROM si le povestesc situatia. Operatorul imi solicita sa trimit mail cu situatia, actele si pozele telefonului. In mail solicit si informatia "in cazul in care terminalul ar fi beneficiat de garantia europeana, se putea oferi reparatia in cadrul garantiei ?
    este adevarat ca Samsung Romania a constatat ca acest tip de problema (cand husa zgarie aparatul) nu este unicat iar situatiile au fost rezolvate in cadrul garantiei (de tip european) prin inlocuirea display-ului sau chiar a terminalului?". Reply-ul este afirmativ. DA, daca avea garantie europeana, Romania fiind in Europa, telefonul meu ar fi fost reparat si nu ar fi trecut 1 luna sa se intample acest lucru.
    Revin cu mail la CEL.ro la persoana cu care discutasem problema (cristina.cumpanasu@cel.ro) si ii confirm cele spuse de Samsung Romania si de ESD-ROM chiar service-ul ales de ei sa faca contraexpertiza. Raspunsul a fost : "Asa cum deja v-am mentionat, produsul beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 prin vanzator. Fiecare furnizor asigura garantia produselor vandute insa defectul reclamat nu tine de garantie. Chiar daca produsul ar fi destinat pietii UE schimbarea display-ului nu s-ar face pe garantie, defectul nefiind unul ce tine de functionalitatea produsului."
    Decis sa strang toate aceste date la dosar si sa incerc sa rezolv pe cale juridica problema, solicit telefonul. Primesc reply dupa o zi ca este inca in service. Revin si informez ca trimit pe cineva de la birou sa ridice telefonul (pentru a face poze la primirea din service si evitarea unei terze parti in transport). Primesc raspuns ca voi fi informat cand sa trimit delegatul pentru a ridicat telefonul insa in week-end primesc SMS de la FAN COURIER ca au un colet pentru mine de la CEL.ro.
    Logic, am primit telefonul azi 03.10.2016, fara nici o reparatie.
    Surpriza insa, din colet lipseste husa.
    Apelati la oricare alt distribuitor on-line si nu va lasati pacaliti de preturile mai mici pe care le afiseaza CEL.ro ... costurile mai mici sunt in urma refuzarii garantiei, produselor achizitionate la bani putini din state non-europene si platiti aceste diferente cu timpul si nervii vostri.

    RăspundețiȘtergere